نیا دنیا
بیا ای آهنگ خسته بیا ای دل شکسته
بیا تا درون شعرم که ببین دنیا چه پسته
ببین از داغ جوان ها مادرا غمگین و خسته
به امید برد مظلوم ظالمی دیگر نشسته
همه ی عمری که رفته می خواهم که برنگرده
نیا دنیا که در اینجا که همش اندوه و درده
اینجا:باور کن نبرده همه ی عشق ها چه سرده
اگه توپ و تانک نباشی که می گن اون جنگ سرده
تموم ماه و ستاره به دلم مثل سرابه
کسی اینجا در پناه نیست همه ی عمر در عذابه
همه یک قولی که دادند صبح فردا چه فروغه
اینجا حرف ها چه دورغه صبح نشد بازم غروبه
سراغاز همه داد همش ظلم هست و بیداد
نجوای فلک....دلنوشته های علی حاجی....
ما را در سایت نجوای فلک....دلنوشته های علی حاجی. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140